01. Lidmaatschappen |
|
![]() |
Veen Media acht het respecteren van de persoonlijke levenssfeer van haar klanten en de bezoekers van haar websites van groot belang. De informatie die Veen Media over u verwerkt wordt met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd. Veen Media houdt zich daarbij aan alle toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Veen Media heeft het verwerken van persoonsgegevens aangemeld bij het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP), onder nummer 1097012. Meer informatie over het College Bescherming Persoonsgegevens en over privacy kun u vinden op http://www.cbpweb.nl. Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar ons privacy-statement. |
![]() |
Ik woon in België. Moet ik dan extra betalen voor een lidmaatschap op Historisch Nieuwsblad of voor de producten van dit blad? Nee, de prijzen die gelden voor Nederland, gelden ook voor België. U betaalt dus niets extra's. Dit geldt voor lidmaatschappen, boeken, cd-roms en overige producten van Historisch Nieuwsblad. Ook de verzendkosten zijn gelijk. Voor de betaling hoeft u nooit extra kosten te maken. U krijgt van ons een factuur met overschrijvingsgegevens thuisgestuurd. Let erop: bestellingen met een bezorgadres in België hebben een langere levertijd. Wij verwachten jouw bestelling binnen 5 werkdagen te kunnen bezorgen. Ik woon buiten Nederland of België. Kan ik een lidmaatschap op een tijdschrift of andere productbestellingen op dat adres ontvangen en wat kost dat dan? Het maakt niet uit waar u woont. Wij verzenden wereldwijd. Voor bestellingen (producten) via de website betaalt u de volgende verzendkosten: - Nederland & België: € 3,95 per bestelling - Europa: € 12,50 per bestelling - Buiten Europa: € 17,50 per bestelling Voor lidmaatschappen betaalt u een toeslag afhankelijk van het land. De portokosten worden apart specificeerd op de factuur. Let op: de bezorgtijd wisselt sterk per land! Ik woon in België. Hoe betaal ik mijn lidmaatschap of een bestelling? U krijgt van ons een factuur met overschrijvingsgegevens thuisgestuurd. |
![]() |
Hoe kan ik mijn lidmaatschap op Historisch Nieuwsblad opzeggen? Wij vinden het jammer dat u overweegt om uw lidmaatschap op te zeggen.U kunt uw lidmaatschap ook opzeggen door het formulier hier in te vullen. Veen Media kent twee soorten lidmaatschappen: • Aflopende lidmaatschappen: dit zijn lidmaatschappen die automatisch stoppen na de overeengekomen periode. • Lidmaatschappen die automatisch worden verlengd: dit zijn lidmaatschappen waarbij u zich aanmeld tenminste voor het aantal aangegeven nummers en totdat u zelf opzegt. Het lidmaatschap wordt automatisch verlengd. Wilt u niet dat uw lidmaatschap verlengd wordt, dan kunt u tot een maand voordat het eerste nummer van de nieuwe lidmaatschapsperiode verschijnt, uw lidmaatschap opzeggen. Na de eerste lidmaatschapstermijn is uw lidmaatschap altijd per drie maanden opzegbaar. Meer informatie over welk lidmaatschap u heeft afgesloten vindt u in uw welkomstbrief. |
![]() |
Wanneer ontvang ik mijn welkomstgeschenk? U ontvangt uw welkomstgeschenk doorgaans binnen een week na het afsluiten van uw lidmaatschap in huis. Wilt u weten wanneer u u welkomstgeschenk ontvangt? Vul dan hier het formulier in. |
![]() |
Wij hebben de meest gestelde vragen en de antwoorden daarop voor u op een rij gezet op deze klantenservice-pagina's. Veel zaken kunt u direct afhandelen via invulformulieren. Als u een vraag heeft of een probleem die niet in deze klantenservice is opgenomen, dan kunt u dit kenbaar maken door het volgende formulier in te vullen en uw vraag alsnog aan ons stellen. Klik hier. Ook is het mogelijk telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice: 088 700 2799 (bereikbaar maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur). |
![]() |
Wanneer verschijnt Historisch Nieuwsblad? Hieronder staan de data waarop de nummers van Historisch Nieuwsblad in 2020 verschijnen: nr. 1 verschijnt op 18 december 2019 nr. 2 verschijnt op 31 januari 2020 nr. 3 verschijnt op 28 februari 2020 nr. 4 verschijnt op 27 maart 2020 nr. 5 verschijnt op 24 april 2020 nr. 6 verschijnt op 29 mei 2020 nr. 7/8 verschijnt op 26 juni 2020 nr. 9 verschijnt op 28 augustus 2020 nr. 10 verschijnt op 25 september 2020 nr. 11 verschijnt op 23 oktober 2020 nr. 12 verschijnt op 20 november 2020 Als u een nummer van uw lidmaatschap een week ná de verschijningsdatum niet heeft ontvangen, dan kunt u hier het formulier invullen en zullen wij de betreffende editie nazenden. |
![]() |
Kan ik een lidmaatschap voor meerdere exemplaren nemen op Historisch Nieuwsblad bijvoorbeeld voor alle werknemers of klanten van mijn bedrijf of instelling? Ja, dit behoort tot de mogelijkheden. Daarbij kunt u denken aan een lidmaatschap op meerdere exemplaren op één adres of een collectief lidmaatschap op huisadres voor uw medewerkers of relaties. Voor grotere aantallen gelden overigens gereduceerde tarieven. Voorwaarde is dat de totaalfactuur voor alle exemplaren van het lidmaatschap naar één adres kan worden verzonden. Wilt u hier meer informatie over? Mail naar verkoop@vbkmedia.nl |
![]() |
Wat zijn de voordelen van een lidmaatschap op Historisch Nieuwsblad? De voordelen van een lidmaatschap zijn: - goedkoper dan los kopen - altijd op tijd het nieuwste nummer in huis - speciale acties voor abonnees: korting op boeken, evenementen en andere interessante producten. Gratis extra's. |
02. Mijn persoonlijke pagina |
|
![]() |
Hoe meld ik mij aan voor nieuwsbrieven? In het menu kunt u bij ‘Mijn nieuwsbrieven’ u aanmelden voor de verschillende nieuwsbrieven van Veen Media. Dit kan heel eenvoudig door de gewenste nieuwsbrieven aan te vinken en vervolgens op opslaan te klikken. Hoe meld ik mij af voor nieuwsbrieven? In het menu kunt u bij ‘Mijn nieuwsbrieven’ u afmelden voor de verschillende nieuwsbrieven van Veen Media. Dit kan heel eenvoudig door de gewenste nieuwsbrieven uit te vinken en vervolgens op opslaan te klikken. |
![]() |
Welke orders staan er in mijn orderoverzicht? U kunt alle orders die u geplaatst heeft in één van de webshops van Veen Media zien in het orderoverzicht. De orders die niet afgerekend zijn, zijn hier ook zichtbaar voor u. Let op: orders die u telefonisch plaatst of door een acceptgiro in te vullen zullen later verschijnen in het orderoverzicht. Hoe kan ik mijn orders volgen? In uw orderoverzicht ‘Mijn orders’ kunt u onder het kopje status uw Track en Trace gegevens vinden. U wordt doorgestuurd naar de website van Postverzender. Track en Trace is uitsluitend van toepassing voor pakketzendingen. Als uw bestelling in de brievenbus kan, zal er geen Track en Trace zichtbaar zijn. Ik heb een klacht over de bezorging, waar kan ik deze melden? U kunt uw bezorgklacht melden via het klachtenformulier. Dit formulier kunt u vinden onder het menu bij ‘Mijn Orders’. |
![]() |
Ik ben lid maar zie mijn lidmaatschap niet Als u onder het kopje ‘Mijn gegevens’ uw relatienummer invoert worden de lidmaatschappen voor u zichtbaar. Let op: u dient dezelfde gegevens in te vullen als waaronder uw lidmaatschap bij ons bekend is. Mocht u hierna nog niet uw lidmaatschappen zien dan kunt u contact opnemen met de lezersservice via persoonlijkepagina@veenmedia.nl Kan ik mijn lidmaatschap online opzeggen? Dit kan. U kunt uw opzegging doorgeven door het formulier in te vullen onder het menu bij ‘Mijn lidmaatschappen’. U ontvangt bericht per e-mail over uw opzegging. |
![]() |
Op uw Persoonlijke Pagina kunt u: - Adresgegevens inzien en wijzigen; - Lidmaatschappen zien (ook verlopen lidmaatschappen), ook is zichtbaar per wanneer je lidmaatschap gestart is of stopt; - Bestelklacht melden; - Orderhistorie bekijken; - Orders downloaden in PDF; - Orders volgen door middel van Track en Trace; - Betalingen inzien; - Nieuwsbrieven aanmelden en afmelden voor alle titels van Veen Media. |
![]() |
Hoe kan ik mijn adres wijzigen? Als u inlogt op Mijn Persoonlijke pagina kunt u onder het kopje ‘Mijn gegevens’ uw gegevens wijzigen. Binnen hoeveel dagen wordt mijn adreswijziging doorgevoerd? Uw adreswijziging wordt na ontvangst zo snel mogelijk doorgevoerd. Uiterlijk binnen 10 werkdagen is uw adreswijziging doorgevoerd. Wordt mijn adres bij alle tijdschriften van Veen Media gewijzigd? Als u uw adres wijzigt bij een titel van Veen Media, zal dit voor alle titels gelden. Ik krijg een foutmelding Wilt u graag hulp bij het wijzigen van uw gegevens? Dan kunt u contact opnemen met de lezersservice via persoonlijkepagina@veenmedia.nl |
![]() |
Hoe log ik in op Mijn Persoonlijke pagina ?
Rechts boven op de website vindt u het inlogveld. U kunt inloggen met uw e-mail adres en wachtwoord. Hoe kan ik mij registreren? Rechts boven op de website vindt u het veld ‘registreren’. Hier kunt u uw persoonlijke gegevens invullen en een wachtwoord kiezen. Onthoud uw wachtwoord goed voor uw volgende bezoek. U ontvangt na het invullen van deze gegevens binnen enkele minuten een e-mail ter bevestiging. Middels deze e-mail kunt u uw account bevestigen en van de voordelen van Mijn Persoonlijke pagina gebruik maken. Ik krijg de melding dat mijn e-mail adres al bestaat Als u klikt op ‘wachtwoord vergeten’ ontvangt u binnen enkele minuten een e-mail waarna u opnieuw een wachtwoord kunt instellen. Mocht u deze e-mail niet ontvangen dan kunt u contact opnemen met de klantenservice via persoonlijkepagina@veenmedia.nl Ik ben mijn wachtwoord vergeten Als u klikt op ‘wachtwoord vergeten’ ontvangt u binnen enkele minuten een e-mail waarna u opnieuw een wachtwoord kunt instellen. Mocht u deze e-mail niet ontvangen dan kunt u contact opnemen met de klantenservice via persoonlijkepagina@veenmedia.nl Waar kan ik mijn relatienummer vinden? Uw relatienummer vindt u op uw factuur. Mocht u uw relatienummer niet kunnen vinden dan kunt u contact opnemen met de klantenservice via persoonlijkepagina@veenmedia.nl Welke voordelen heb ik al abonnee met inloggen? Als lid betaalt u in de webshop geen verzendkosten als u ingelogd bent en kunt u (adres) wijzigingen online doorgeven. Ook kunt u gratis gebruik maken van het online archief op de website van Filosofie Magazine en New Scientist. U kunt met uw account inloggen bij alle titels van Veen Media. |
04. Productbestellingen |
|
![]() |
Ja, alle prijzen zijn inclusief BTW.
|
![]() |
Alle bestellingen in Nederland worden met DHL bezorgd.
Uw bestelling wordt twee keer aangeboden, mocht het pakket dan nog niet afgeleverd kunnen worden, dan krijgt u een kaartje in de bus waarmee u een bezorgafspraak kunt maken. Indien mogelijk wordt het pakket bij de buren afgeleverd. Mocht een product (tijdelijk) niet voorradig zijn dan ontvangt u daarvan per e-mail bericht met de datum waarop levering weer mogelijk is. Mocht het product uitverkocht zijn dan ontvangt u daarvan per e-mail bericht. Indien het product vooruit werd betaald dan zullen wij het betaalde bedrag binnen 14 dagen terugstorten. Alle bestellingen buiten Nederland worden via PostNL bezorgd. |
![]() |
Voor bestellingen geldt alleen de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product datgene moet doen/ of is wat in alle redelijkheid verwacht mag worden. Een product moet die eigenschappen bezitten die voor een normaal gebruik nodig zijn. Dat betekent dat een product bij normaal gebruik tijdens de verwachte levensduur geen gebreken mag vertonen. Blijkt een product niet aan deze verwachtingen te voldoen dan zullen wij dit in beginsel kosteloos herstellen, of als dat niet mogelijk is, een vervangend, vergelijkbaar product te leveren. Of als dat niet mogelijk is: de overeenkomst te ontbinden. Als het product al langere tijd zonder problemen is gebruikt vergoeden wij het product niet. Bij reparatie geldt dat wij kosten mogen berekenen als na langere tijd gebruik de levensduur van het product door de reparatie verlengd wordt. Deze wettelijke regels gelden altijd en staan los van een andere gegeven garantie, zoals fabrieksgarantie. Als het product niet normaal gebruikt is of als er sprake is van normale slijtage dan geldt bovenstaande niet. |
![]() |
U kunt via de webshop direct onze producten bestellen. U kunt op diverse manieren een specifieke titel of onderwerp zoeken. Bladeren door het complete assortiment kan ook. Bij ieder product vindt u uitgebreide informatie en een bestelmogelijkheid. Als een product niet via onze website wordt aangeboden, dan is het uitverkocht en niet meer leverbaar. Gaat het om een product dat nog moet verschijnen dan kunt u ook per telefoon bestellen. Bel hiervoor met onze klantenservice 088 700 2799. |
![]() |
Veen Media acht het respecteren van de persoonlijke levenssfeer van haar klanten en de bezoekers van haar websites van groot belang. De informatie die Veen Media over u verwerkt wordt met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd. Veen Media houdt zich daarbij aan alle toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Veen Media heeft het verwerken van persoonsgegevens aangemeld bij het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP), onder nummer 1097012. Meer informatie over het College Bescherming Persoonsgegevens en over privacy kun u vinden op http://www.cbpweb.nl. Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar ons privacy-statement. |
![]() |
Bestellingen Als u een boek bestelt via deze site krijgt u dit doorgaans binnen vijf werkdagen thuis. Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten: Nederland/België € 3,95; Europa € 12,50; Buiten Europa € 17,50. Alle prijzen zijn inclusief BTW. Leveringsvoorwaarden Betaling geschiedt direct bij bestelling op de door u gewenste wijze (creditcard, iDeal, PayPal). Levering geschiedt volgens de wet ‘Bescherming van de consument bij op afstand gesloten overeenkomsten’, welke onder andere een herroepings- cq verzakingsrecht bevat. Voor het melden van een retourzending kunt u contact opnemen met onze klantenservice of hier het formulier invullen. Prijswijzigingen voorbehouden. De boeken met actieprijzen zijn ook voor deze prijs verkrijgbaar in de boekhandel. Acties met andere mediadragers gelden vaak niet in de boekhandel. Persoonsgegevens Voor het kunnen afhandelen van uw bestelling vraagt Veen Media uw persoonsgegevens. Daarnaast kunnen deze gegevens gebruikt worden om u te informeren over relevante diensten en producten. |
![]() |
Ik woon in België. Moet ik dan extra betalen voor een lidmaatschap op Historisch Nieuwsblad of voor de producten van dit blad? Nee, de prijzen die gelden voor Nederland, gelden ook voor België. U betaalt dus niets extra's. Dit geldt voor lidmaatschappen, boeken, cd-roms en overige producten van Historisch Nieuwsblad. Ook de verzendkosten zijn gelijk. Voor de betaling hoeft u nooit extra kosten te maken. U krijgt van ons een factuur met overschrijvingsgegevens thuisgestuurd. Let erop: bestellingen met een bezorgadres in België hebben een langere levertijd. Wij verwachten jouw bestelling binnen 5 werkdagen te kunnen bezorgen. Ik woon buiten Nederland of België. Kan ik een lidmaatschap op een tijdschrift of andere productbestellingen op dat adres ontvangen en wat kost dat dan? Het maakt niet uit waar u woont. Wij verzenden wereldwijd. Voor bestellingen (producten) via de website betaalt u de volgende verzendkosten: - Nederland & België: € 3,95 per bestelling - Europa: € 12,50 per bestelling - Buiten Europa: € 17,50 per bestelling Voor lidmaatschappen betaalt u een toeslag afhankelijk van het land. De portokosten worden apart specificeerd op de factuur. Let op: de bezorgtijd wisselt sterk per land! Ik woon in België. Hoe betaal ik mijn lidmaatschap of een bestelling? U krijgt van ons een factuur met overschrijvingsgegevens thuisgestuurd. |
![]() |
|
![]() |
Wij hebben de meest gestelde vragen en de antwoorden daarop voor u op een rij gezet op deze klantenservice-pagina's. Veel zaken kunt u direct afhandelen via invulformulieren. Als u een vraag heeft of een probleem die niet in deze klantenservice is opgenomen, dan kunt u dit kenbaar maken door het volgende formulier in te vullen en uw vraag alsnog aan ons stellen. Klik hier. Ook is het mogelijk telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice: 088 700 2799 (bereikbaar maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur). |
05. Annuleren of retourneren |
|
![]() |
Wilt u uw bestelling herroepen?
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons, Veen Media, Herculesplein 96, 3584 AA te Utrecht, via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het bijgevoegde modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. U kunt het modelformulier voor herroeping of een andere duidelijk geformuleerde verklaring ook invullen en met e-mail opsturen via lezersservice@veenmedia.nl. Als u van deze mogelijkheid gebruik maakt zullen wij u een ontvangstbevestiging van uw herroeping sturen. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Let op: bij het bestellen van een digitaal leesproduct (e-book) gaat u in het bestelproces, door het plaatsen van een vinkje, akkoord met directe levering van dit digitale leesproduct en verliest u het recht om de overeenkomst te herroepen zodra het downloaden of streamen van de digitale inhoud is begonnen. Download hier het modelformulier voor herroeping. Kan ik mijn abonnement herroepen? Met betrekking tot abonnementen heeft u nadat u de dienst heeft afgesloten 14 dagen om de overeenkomst te herroepen. U bent alleen gehouden de eventuele abonnementskosten te betalen voor de dienst tot het moment van ontbinding. Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen. |
Adreswijzigingen |
|
![]() |
U kunt hier uw adreswijziging doorgeven. Zo voorkomt u dat onze producten nog op uw oude adres bezorgd worden.
Vul te allen tijde uw nieuwe EN uw oude adres in! |
Betalingen, voorwaarden |
|
![]() |
Ik woon in België. Moet ik dan extra betalen voor een lidmaatschap op Historisch Nieuwsblad of voor de producten van dit blad? Nee, de prijzen die gelden voor Nederland, gelden ook voor België. U betaalt dus niets extra's. Dit geldt voor lidmaatschappen, boeken, cd-roms en overige producten van Historisch Nieuwsblad. Ook de verzendkosten zijn gelijk. Voor de betaling hoeft u nooit extra kosten te maken. U krijgt van ons een factuur met overschrijvingsgegevens thuisgestuurd. Let erop: bestellingen met een bezorgadres in België hebben een langere levertijd. Wij verwachten jouw bestelling binnen 5 werkdagen te kunnen bezorgen. Ik woon buiten Nederland of België. Kan ik een lidmaatschap op een tijdschrift of andere productbestellingen op dat adres ontvangen en wat kost dat dan? Het maakt niet uit waar u woont. Wij verzenden wereldwijd. Voor bestellingen (producten) via de website betaalt u de volgende verzendkosten: - Nederland & België: € 3,95 per bestelling - Europa: € 12,50 per bestelling - Buiten Europa: € 17,50 per bestelling Voor lidmaatschappen betaalt u een toeslag afhankelijk van het land. De portokosten worden apart specificeerd op de factuur. Let op: de bezorgtijd wisselt sterk per land! Ik woon in België. Hoe betaal ik mijn lidmaatschap of een bestelling? U krijgt van ons een factuur met overschrijvingsgegevens thuisgestuurd. |
![]() |
Bestellingen Als u een boek bestelt via deze site krijgt u dit doorgaans binnen vijf werkdagen thuis. Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten: Nederland/België € 3,95; Europa € 12,50; Buiten Europa € 17,50. Alle prijzen zijn inclusief BTW. Leveringsvoorwaarden Betaling geschiedt direct bij bestelling op de door u gewenste wijze (creditcard, iDeal, PayPal). Levering geschiedt volgens de wet ‘Bescherming van de consument bij op afstand gesloten overeenkomsten’, welke onder andere een herroepings- cq verzakingsrecht bevat. Voor het melden van een retourzending kunt u contact opnemen met onze klantenservice of hier het formulier invullen. Prijswijzigingen voorbehouden. De boeken met actieprijzen zijn ook voor deze prijs verkrijgbaar in de boekhandel. Acties met andere mediadragers gelden vaak niet in de boekhandel. Persoonsgegevens Voor het kunnen afhandelen van uw bestelling vraagt Veen Media uw persoonsgegevens. Daarnaast kunnen deze gegevens gebruikt worden om u te informeren over relevante diensten en producten. |
![]() |
|
![]() |
Veen Media acht het respecteren van de persoonlijke levenssfeer van haar klanten en de bezoekers van haar websites van groot belang. De informatie die Veen Media over u verwerkt wordt met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd. Veen Media houdt zich daarbij aan alle toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Veen Media heeft het verwerken van persoonsgegevens aangemeld bij het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP), onder nummer 1097012. Meer informatie over het College Bescherming Persoonsgegevens en over privacy kun u vinden op http://www.cbpweb.nl. Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar ons privacy-statement. |
![]() |
Klik hier voor het formulier waarmee u een kopie-factuur kunt aanvragen. Vul het formulier compleet in en vul in het vak 'vraag/opmerking' het factuurnummer in. Dit nummer vindt u op de betalingsherinnering. Ook kunt u telefonisch contact opnemen met de klantenservice. Het nummer treft u aan in het colofon van uw tijdschrift.
Ik heb een een betalingsherinnering ontvangen, maar ik heb al betaald. Hoe kan ik dat doorgeven? Wellicht hebben de herinnering en uw betaling elkaar gekruist of is het betalingskenmerk niet correct overgekomen. Op de herinnering staat een datum tot wanneer onze administratie is bijgewerkt. Als u ná die datum heeft betaald, dan kunt u de herinnering als niet verzonden beschouwen. Heeft u vragen over de betalingsherinnering, vul dan hier het formulier in. |
Ik heb mijn nummer niet ontvangen |
|
![]() |
Wanneer verschijnt Historisch Nieuwsblad? Hieronder staan de data waarop de nummers van Historisch Nieuwsblad in 2020 verschijnen: nr. 1 verschijnt op 18 december 2019 nr. 2 verschijnt op 31 januari 2020 nr. 3 verschijnt op 28 februari 2020 nr. 4 verschijnt op 27 maart 2020 nr. 5 verschijnt op 24 april 2020 nr. 6 verschijnt op 29 mei 2020 nr. 7/8 verschijnt op 26 juni 2020 nr. 9 verschijnt op 28 augustus 2020 nr. 10 verschijnt op 25 september 2020 nr. 11 verschijnt op 23 oktober 2020 nr. 12 verschijnt op 20 november 2020 Als u een nummer van uw lidmaatschap een week ná de verschijningsdatum niet heeft ontvangen, dan kunt u hier het formulier invullen en zullen wij de betreffende editie nazenden. |
Inhoudelijke vragen over Historisch Nieuwsblad en vragen aan de redactie |
|
![]() |
Wij hebben de meest gestelde vragen en de antwoorden daarop voor u op een rij gezet op deze klantenservice-pagina's. Veel zaken kunt u direct afhandelen via invulformulieren. Als u een vraag heeft of een probleem die niet in deze klantenservice is opgenomen, dan kunt u dit kenbaar maken door het volgende formulier in te vullen en uw vraag alsnog aan ons stellen. Klik hier. Ook is het mogelijk telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice: 088 700 2799 (bereikbaar maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur). |
![]() |
De redactie van Historisch Nieuwsblad wordt regelmatig ondersteund door stagiaires die daar hun journalistieke ervaring opdoen. Heb je interesse? Stuur dan een brief of e-mail naar de redactie van Historisch Nieuwsblad. (Kijk in het colofon van het tijdschrift voor de juiste gegevens.) |
![]() |
Wij zijn blij met uw reactie op onze website. Indien u wilt reageren, maakt u dan gebruik van dit formulier. |
![]() |
Vanzelfsprekend is de redactie geïnteresseerd in uw reactie op artikelen. Als u wilt reageren kunt u de redactie een brief of een e-mail sturen. (Kijk in het colofon van uw blad voor de juiste gegevens.) Als de redactie besluit uw reactie te plaaten, dan hebben zij het recht deze te redigeren en/of in te korten. Plaatsing betekent overigens niet dat de redactie het met de inhoud eens is! |
![]() |
De Eerste Wereldoorlogskranten zijn een heruitgave van de kranten die Historisch Nieuwsblad in samenwerking met de Koninklijke Bibliotheek in 2014 en 2015 heeft uitgegeven. De kranten hebben een nieuwe omslag waarin extra duiding wordt geboden en een originele krantenpagina op de achterzijde wordt getoond.
Heeft u een abonnement afgesloten? Na acht edities stopt de toezending automatisch. U hoeft dus niet zelf op te zeggen. Abonnee worden kan t/m 20 mei 2018, u ontvangt de eerste krant zo snel mogelijk thuis en vanaf 1 juni krijgt u maandelijks de krant toegezonden (totaal 8 edities). |
Klachten |
|
![]() |
Heeft u een klacht over één van onze producten of services? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur via 088 700 2790 (gebruikelijke belkosten, bereikbaar maandag t/m vrijdag 9:00 tot 17:00 uur). Vanuit het buitenland kunt u hetzelfde nummer bellen.
Uiteraard is het ook mogelijk om uw klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk dit formulier in te vullen. Zodra uw klacht is ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 14 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of per e-mail een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de uitkomst van het geschil kunt u een geschil indienen bij de geschillencommissie Thuiswinkel. Meer informatie vindt u op www.sgc.nl Het is ook mogelijk om uw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. |
Tablet edities |
|
![]() |
Het activeren van uw digitale abonnement binnen Leeslounge doet u als volgt: Stap 1. Heeft u al een Leeslounge-account? Log dan in via Leeslounge om het abonnement aan dat account te koppelen. Heeft u nog geen account bij Leeslounge? Dan dient u deze eerst aan te maken. Kijk hier voor meer informatie. Kopieer ook de code van uw persoonlijke pagina om de tablet editie de eerste keer te kunnen lezen. Bij een vervolgbezoek kunt u direct de nieuwste editie opzoeken in Leeslounge. De nieuwste editie verschijnt automatisch. Stap 2. Download de gratis Leeslounge-app op uw tablet uit de Google Play store of de Apple App-store en log in met uw Leeslounge-account. De nieuwste editie verschijnt dan automatisch in de Leeslounge-app. Wij wensen u veel leesplezier! |
![]() |
Digitale edities waren voorheen beschikbaar via de app van Leeslounge. In mei 2019 zijn wij geconfronteerd met het faillissement van Leeslounge. Ter vervanging ontvangt u nu maandelijks een e-mail met een link naar de meest recente digitale editie op Issuu. Deze e-mail wordt verstuurd naar alle abonnees waarvan het e-mailadres bekend is in ons systeem. Mocht u voorheen deze e-mail niet hebben ontvangen, dan raden wij u aan in te loggen op uw account en uw e-mailadres toe te voegen aan uw persoonlijke gegevens. Zodoende kunt u elke maand ook digitaal van de nieuwste editie van het blad genieten. Momenteel werken wij hard aan een permanente oplossing. Dank voor uw begrip. We houden u graag op de hoogte.
|
![]() |
U kunt de edities van Historisch Nieuwsblad aankopen in de Leeslounge-app. De edities zijn € 5,99 per editie, voor jaarleden op Historisch Nieuwsblad zijn deze gratis. Download de gratis Leeslounge-app op uw tablet uit de Google Play store of de Apple App-store en log in met uw Leeslounge-account of maak eerst een acount aan. Door te zoeken op Historisch Nieuwsblad verschijnt de digitale editie in de kiosk, meer informatie vindt u hier. |