Contact | Adverteren | Login | Lezersservice

De meest gestelde vragen over mijn persoonlijke pagina


Wat kan ik met Mijn Persoonlijk Pagina

Op u persoonlijke pagina kunt u:

- Adresgegevens inzien en wijzigen;
- Abonnementen zien (ook verlopen abonnementen), ook is zichtbaar per wanneer je abonnement gestart is of stopt;
- Bestelklacht melden;
- Orderhistorie bekijken;
- Orders downloaden in PDF;
- Orders volgen door middel van Track en Trace;
- Betalingen inzien;
- Nieuwsbrieven aanmelden en afmelden voor alle titels van Veen Media;
- Tablet versie van het magazine downloaden.

Mijn orders

Welke orders staan er in mijn orderoverzicht?
U kunt alle orders die u gedaan heeft in één van de webshop van Veen Media zien in het orderoverzicht. De orders die niet afgerekend zijn, zijn hier ook zichtbaar voor u.
Let op: orders die u telefonisch plaatst of door een acceptgiro in te vullen zullen later verschijnen in het orderoverzicht.

Hoe kan ik mijn orders volgen?
In uw orderoverzicht ‘Mijn orders’ kunt u onder het kopje status uw Track en Trace gegevens vinden. U wordt doorgestuurd naar de website van SelektVracht.
Let op: orders worden pas zichtbaar in Track en Trace na 1-2 werkdagen. Alleen de orders die via Selectvracht verzonden worden kunt u volgen met Track en Trace.
Track en Trace is uitsluitend van toepassing voor pakketzendingen. Als uw bestelling in de brievenbus kan, zal er geen Track en Trace zichtbaar zijn.

Waarom kan ik alleen de orders volgen die via SelektVracht worden verzonden?
Op dit moment kunt u alleen de orders die verzonden worden via SelectVracht volgen. Wij werken aan een oplossing om ook de orders die via TNT post verzonden worden aan u te tonen.

Ik heb een klacht over de bezorging, waar kan ik deze melden?
U kunt uw bezorgklacht melden via het klachtenformulier. Deze kunt u vinden onder het menu bij ‘Mijn Orders’.

Mijn Nieuwsbrieven

Hoe meld ik mij aan voor nieuwsbrieven?
In het menu kunt u bij ‘Mijn nieuwsbrieven’ u aanmelden voor de verschillende nieuwsbrieven van Veen Media. Dit kan heel eenvoudig door de gewenste nieuwsbrieven aan te vinken en vervolgens op opslaan te klikken.

Hoe meld ik mij af voor nieuwsbrieven?
In het menu kunt u bij ‘Mijn nieuwsbrieven’ u afmelden voor de verschillende nieuwsbrieven van Veen Media. Dit kan heel eenvoudig door de gewenste nieuwsbrieven uit te vinken en vervolgens op opslaan te klikken.

Inloggen

Hoe log ik in op Mijn Persoonlijke pagina ?
Rechts boven op de website vindt u het inlogveld.
U kunt inloggen met uw e-mail adres en wachtwoord.

Hoe kan ik mij registreren?
Rechts boven op de website vindt u het veld ‘registreren’.
Hier kunt u uw persoonlijke gegevens invullen en een wachtwoord kiezen. Onthoud uw wachtwoord  goed voor uw volgende bezoek. U ontvangt na het invullen van deze gegevens binnen enkele minuten een e-mail ter bevestiging.
Middels deze e-mail kunt u uw account bevestigen en van de voordelen van Mijn Persoonlijke pagina gebruik maken.

Ik krijg de melding dat mijn e-mail adres al bestaat
Als u  klikt op ‘wachtwoord vergeten’ ontvangt u binnen enkele minuten een e-mail waarna u opnieuw een wachtwoord kunt instellen. Mocht u deze e-mail niet ontvangen dan kunt u contact opnemen met de lezersservice via persoonlijkepagina@veenmedia.nl of per telefoon 0900-04 01 353 (€ 0,15 per minuut) en bereikbaar maandag t/m vrijdag 9.00 tot 17.00 uur.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Als u  klikt op ‘wachtwoord vergeten’ ontvangt u binnen enkele minuten een e-mail waarna u opnieuw een wachtwoord kunt instellen. Mocht u deze e-mail niet ontvangen dan kunt u contact opnemen met de lezersservice via persoonlijkepagina@veenmedia.nl of per telefoon 0900-04 01 353 (€ 0,15 per minuut) en bereikbaar maandag t/m vrijdag 9.00 tot 17.00 uur
De lezersservice kan dan een nieuw wachtwoord voor u aanmaken.

Waar kan ik mijn relatienummer vinden?
Uw relatienummer vindt u op uw factuur.
Mocht u uw relatienummer niet kunnen vinden dan kunt u contact opnemen met de lezersservice via persoonlijkepagina@veenmedia.nl of per telefoon 0900-04 01 353 (€ 0,15 per minuut) en bereikbaar maandag t/m vrijdag 9.00 tot 17.00 uur

Welke voordelen heb ik al abonnee met inloggen?
Als abonnee betaalt u in de webshop geen verzendkosten als u ingelogd bent en kunt u (adres) wijzigingen online doorgeven. Ook kunt u gratis gebruik maken van het online archief van Historisch Nieuwsblad.


Mijn gegevens

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
Als u inlogt op Mijn Persoonlijke pagina kunt u onder het kopje ‘Mijn gegevens’ uw gegevens wijzigen.

Binnen hoeveel dagen wordt mijn adreswijziging doorgevoerd?
Uw adreswijziging wordt na ontvangst zo snel mogelijk doorgevoerd. Uiterlijk binnen 10 werkdagen is uw adreswijziging doorgevoerd.

Wordt mijn adres bij alle tijdschriften van Veen Media gewijzigd?
Als u uw adres wijzigt bij een titel van Veen Media, zal dit voor alle titels gelden.

Ik krijg een foutmelding
Wilt u graag hulp bij het wijzigen van uw gegevens? Dan kunt u contact opnemen met de lezersservice via persoonlijkepagina@veenmedia.nl of per telefoon 0900-04 01 353 (€ 0,15 per minuut) en bereikbaar maandag t/m vrijdag 9.00 tot 17.00 uur

Mijn abonnementen

Ik ben abonnee maar zie mijn abonnement niet
Als u onder het kopje ‘Mijn gegevens’ uw relatienummer invoert worden de abonnementen voor u zichtbaar.
Mocht u hierna nog niet uw abonnementen zien dan kunt u contact opnemen met de lezersservice via persoonlijkepagina@veenmedia.nl of per telefoon 0900-04 01 353 (€ 0,15 per minuut) en bereikbaar maandag t/m vrijdag 9.00 tot 17.00 uur

Kan ik mijn abonnement online opzeggen?
Dit kan. U kunt uw opzegging doorgeven door het formulier in te vullen onder het menu bij ‘Mijn abonnementen’. U ontvangt bericht per e-mail over uw opzegging.